search slide
search slide
pages bottom
Firma

Cena za informację

Cena za informację Informacja to podstawa. Takie hasło z pewnością mogłoby posłużyć za reklamę współczesnego świata. Cóż bowiem innego jest dla obecnych ludzi tak ważne? Można byłoby powiedzieć zdrowie, rodzina i tak dalej. Niemniej jednak wystarczy przyjrzeć się temu, jak wygląda doba przeciętnego człowieka w kraju rozwiniętym. Przed ekranem spędza on niejednokrotnie znacznie więcej czasu niż z rodziną. A zdrowie często także zależy od...
Tagi wpisu: , .

Zarobić na produkcie

Zarobić na produkcie W prowadzeniu działalności gospodarczej reklama ma niemałe znaczenie. Może wpisać się w skuteczną strategię marketingową i stać się przysłowiową dźwignią nie tylko handlu, ale także sukcesu. Jednak nieskuteczna, a w dużej mierze nieprzemyślana strategia reklamowa może kosztować firmę nie tylko sporo straconych niepotrzebnie pieniędzy. Czasami bywa kosztowna także wizerunkowo. Stąd tak duże zainteresowanie nowoczesnymi agencjami...
Tagi wpisu: , .

Czwarta i realna władza

Czwarta i realna władza Media mają władzę. Można nie zgadzać się ze stanowiskiem czy interpretacjami poszczególnych redakcji, ale ogólnie nie sposób zaprzeczyć temu stwierdzeniu. Z czego wynika siła prasy? Dawniej tym terminem obejmowało się wszystkie rodzaje redakcji, odpowiedzialnych za publikowanie różnego rodzaju przekazów. Obecnie częściej używa się pojęcia media z uwagi na ich ogromną różnorodność. Potęga tak zwanej czwartej wagi wiąże się...
Tagi wpisu: , .

Coraz więcej mediów

Coraz więcej mediów Jeszcze kilka dekad temu w Polsce można było oglądać jeden, a przy sprzyjających wiatrach dwa kanały telewizyjne. Tytułów prasowych i nadawców radiowych także było znacznie mniej niż obecnie. Nie mówiąc już o braku dostępu do najpowszechniejszego obecnie medium, a zatem internetu. Po prostu go wtedy nie było. I wydaje się, że ludzie mieli ograniczony dostęp do informacji. Być może nie był on na wyciągnięcie ręki, ale...
Tagi wpisu: , .

Reklama – musisz ją mieć

Reklama – musisz ją mieć Zakładając firmę musimy pamiętać o tym, że aby zaistnieć nawet na rynku lokalnym potrzebujemy reklamy. Dobra reklama to oczywiście taka, która trafi do jak największej liczby klientów. W jaki jednak sposób to osiągnąć? Badania amerykańskich naukowców dowiodły, że najskuteczniejsza jest tak reklama, w czasie której klient otrzymuje od nas jakiś prezent. Nie musi być to absolutnie nic wielkiego, może być jakiś drobiazg – typu...
Tagi wpisu: , .

« Poprzednie wpisy