search slide
search slide
pages bottom

Informacja to władza

Informacja to władza

„Informacja to władza” – mawiał pewien bohater popularnego serialu. Miał on wiele racji. Informacja to podstawa do podejmowania decyzji biznesowych, życiowych czy nawet takich dotyczących spraw codziennych. Reklama to, z kolei, dźwignia handlu. Ma ona ogromny wpływ na nasze wybory odnośnie jedzenia, sprzętu AGD i RTV, środków czyszczących czy suplementów. Dzięki mediom, zyskujemy wiedzę, co należy kupować, a czego unikać. Dlaczego, dany proszek do prania jest lepszy od drugiego. I jaki film warto obejrzeć. Ogromna część rynku reklamowo-informacyjnego przeniosła się dziś do Internetu. Już nie telewizja, nie radio, a Sieć jest dziś najważniejszym źródłem informacji dla większości ludzi na całym świecie. Ogromny wpływ na wiele osób mają media społecznościowe, które wbrew pozorom miały służyć komunikacji na całym świecie, a tymczasem stały się doskonałym polem do działania dla reklamodawców. Za Internetem przemawia fakt stale rozwijającej się technologii urządzeń mobilnych i Sieć, która jest dziś wszędzie.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>