search slide
search slide
pages bottom

Media w życiu odbiorców

Media w życiu odbiorców

Media w życiu większości z nas są obecne nieustannie. Jadąc samochodem słuchamy wiadomości, w poczekalni u lekarza przeglądamy kolorową prasę, czy idąc na seans do kina, poniekąd, zmuszeni jesteśmy obejrzeć reklamy, które poprzedzają film. Dzięki temu, nierzadko, mimowolnie dowiadujemy się, co się dzieje wokół, w Polsce i na świecie. Wiadomości czy reklamy umożliwiają nam podejmowanie decyzji, tych zarówno najważniejszych dotyczących np. zakupu nieruchomości, jak i tych zupełnie prozaicznych, jak wybór proszku do prania. Obecnie, niełatwo żyje się bez dostępu do mediów, zwłaszcza, kiedy nieustannie rozwijająca się technologia taki dostęp nam umożliwia. Urządzenia mobilne, typu tablet czy ipad są coraz bardziej funkcjonalne, przez co w zasadzie można je zabrać ze sobą wszędzie. Producenci reklam czy twórcy mediów, zdając sobie sprawę z tego faktu, dostosowują ofertę do potrzeb odbiorców, aby jak największą ich ilość przyciągnąć do siebie i zatrzymać. A my, odbiorcy, chętnie z tego korzystamy.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>