search slide
search slide
pages bottom

Na rozum z uczuciami

Na rozum z uczuciami

Co przemawia do konkretnych ludzi? Specjaliści do spraw reklamy muszą posiadać taką wiedzę. W przeciwnym razie tworzone przez  nich przekazy reklamowe nie mogłyby być skuteczne. Poszczególni konsumenci mają różne potrzeby, ale często także odmienne poglądy. A już na pewno nie każdy ma taką samą wrażliwość. Aby stworzyć dobrą reklamę należy oprzeć jej treść o różne czynniki. Najlepiej jeżeli zostaną uwzględnione podczas pracy nad materiałem dwa podstawowe elementy. A zatem pokazanie praktycznych zalet korzystania z danego dobra przy jednoczesnym stworzeniu pozytywnych skojarzeń emocjonalnych z nim związanych. To często niełatwe zadanie. Jeżeli w jednej reklamie trudno osiągnąć taki efekt, wówczas warto zaadaptować te elementy w całej kampanii. Tak aby była ona spójna i miała szanse odnieść jeszcze większy sukces. Na suchym przedstawianiu zalet usługi lub rzeczy do kupienia można daleko nie zajechać. Konsumenci raczej nie zapamiętają na dłużej mało wyrazistego komunikatu. Potrzebne są zatem pozytywne, nieco głębsze skojarzenia.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>