search slide
search slide
pages bottom
Porady

W społeczeństwie informacyjnym

W społeczeństwie informacyjnym Członkowie społeczeństwa informacyjnego z pewnością żyją wedle określonych zasad. Nie są one być może tak klarowne jak dawniejsze systemu norm i wymogów, stawianych przez społeczeństwo poszczególnym jednostkom, ale i tak da się wyróżnić kilka cech charakterystycznych. Społeczeństwo nastawione na informację z pewnością jest zbiorowością obytą z nowoczesnymi technologiami. Pomagają one nie tylko w szeroko rozumianej komunikacji,...
Tagi wpisu: , .

Człowiek z dostępem do wiadomości

Człowiek z dostępem do wiadomości Posiadanie wiedzy zawsze było ważnym elementem życia człowieka. Od niepamiętnych czasów nasi przodkowie obserwowali świat, wyciągali wnioski i uczyli się. Jednym słowem zdobywali wiedzę, która ułatwiała im przetrwanie. A także dawała podstawy pod szeroko rozumiany rozwój. W obecnych czasach życie współczesnych ludzi wygląda inaczej niż przed laty. Wiedza i posiadanie informacji nadal są jednak ważne. Można nawet pokusić się o...
Tagi wpisu: , .

O media relations słów kilka

O media relations słów kilka Współpraca z mediami – znana w świecie biznesu jako media relations to jedno z podstawowych narzędzi stosowanych w Public Relations, w skrócie PR. A co to jest media relations? Jest to stały kontakt z dziennikarzami. Jest to bardzo ważne by takie kontakty pielęgnować i dbać o nie. Dobre kontakty z mediami mogą znacząco wpłynąć na pozytywny wizerunek firmy czy organizacji pozarządowej. Dobrze prowadzone działania współpracy z...
Tagi wpisu: , .

Na rozum z uczuciami

Na rozum z uczuciami Co przemawia do konkretnych ludzi? Specjaliści do spraw reklamy muszą posiadać taką wiedzę. W przeciwnym razie tworzone przez  nich przekazy reklamowe nie mogłyby być skuteczne. Poszczególni konsumenci mają różne potrzeby, ale często także odmienne poglądy. A już na pewno nie każdy ma taką samą wrażliwość. Aby stworzyć dobrą reklamę należy oprzeć jej treść o różne czynniki. Najlepiej jeżeli zostaną uwzględnione podczas...
Tagi wpisu: , .

Szycie przekazu na miarę konsumenta

Szycie przekazu na miarę konsumenta Reklama musi działać na ludzi, a konkretnie grupę docelową, o której uwagę walczy dana firma. To klienci i konsumenci są najważniejsi w przygotowywaniu materiałów promocyjnych. O niemal każdej firmie można powiedzieć mniej lub więcej, ale najważniejsze jest zawarcie w komunikacie informacji ważnych z punktu widzenia osób, które mają wskazane dobro nabyć lub zapłacić za usługę. Na podstawie wiedzy o takiej grupie dopasowuje się...
Tagi wpisu: , .

« Poprzednie wpisy