search slide
search slide
pages bottom

Szycie przekazu na miarę konsumenta

Szycie przekazu na miarę konsumenta

Reklama musi działać na ludzi, a konkretnie grupę docelową, o której uwagę walczy dana firma. To klienci i konsumenci są najważniejsi w przygotowywaniu materiałów promocyjnych. O niemal każdej firmie można powiedzieć mniej lub więcej, ale najważniejsze jest zawarcie w komunikacie informacji ważnych z punktu widzenia osób, które mają wskazane dobro nabyć lub zapłacić za usługę. Na podstawie wiedzy o takiej grupie dopasowuje się język komunikatu i dobiera obrazy. Ważna pozostaje również muzyka oraz dobór osób odpowiedzialnych za prezentację danej oferty. Najlepiej gdy dla potencjalnych konsumentów taki człowiek lub grupa ludzi stanowią autorytety w danej dziedzinie. W reklamie nie musi występować osoba o licznych tytułach naukowych. W wielu tego rodzaju przekazach rola autorytetów powierzana jest mniej lub bardziej przeciętnym ludziom. Takim, którzy sprawiają wrażenie, iż wiedzą o czym mówią. Rozumieją problemy odbiorców i nawet mają na nie rozwiązanie. Wystarczy skorzystać z produktu A czy wybrać usługę B, by życie stało się prostsze czy przyjemniejsze.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>