search slide
search slide
pages bottom
Reklama

Reklama w Internecie

Reklama w Internecie Media są wszechobecne w naszym życiu i niezależnie, jakbyśmy się przed nimi bronili, w dzisiejszych czasach nie uciekniemy przed nimi. Internet, telewizja, radio czy gazety nieustannie nadają wiadomości czy reklamy. Co prawda, dziś coraz więcej osób rezygnuje z posiadania sprzętu RTV, ale nie z komputera. Wręcz przeciwnie, większość z nas nie wyobraża sobie życia bez komputera podręcznego, telefonu czy tabletu ze stałym dostępem do...
Tagi wpisu: , .

Jak zrobić dobrą reklamę

Jak zrobić dobrą reklamę Czy trzeba mieć odpowiednie wykształcenie? Oczywiście wiedza teoretyczna nikomu jeszcze nie zaszkodziła i często okazuje się niezwykle pomocna w pracy, także tej związanej z przygotowywaniem materiałów reklamowych. Na pewno liczy się doświadczenie w branży. Im większe, tym łatwiej zorientować się w specyfice branży, ale także wyłapać pewne niuanse, dzięki którym unika się błędów i potęguje korzystny wpływ reklamy. Fachowiec...
Tagi wpisu: , .

Współeczesne media

Współeczesne media Współczesnym mediom można wiele zarzucić. Wielu odbiorców środków komunikowania masowego jest niezadowolonych z poziomu debaty publicznej, narzucanej w dużym stopniu przez największe medialne tytuły. Niemniej jednak to właśnie ludzie związani z mediami mają często ogromny wpływ na wiele pozytywnych zmian społecznych. Przykładem działań z tego zakresu mogą być chociażby kampanie społeczne. Bez nowoczesnych mediów, docierających do...
Tagi wpisu: , .

Język w mediach

Język w mediach Współczesne media często chcą być postrzegane jako działające w bezpośrednim kontakcie z odbiorcami. Elitarny charakter prasy wydaje się odchodzić do przeszłości. Współcześni dziennikarze to w mniejszym stopniu korespondenci, umożliwiający sprawniejszą komunikację społeczeństwa z narodem. Stają się natomiast dostarczycielami rozrywki, choć oczywiście nie można zapominać, że wiele redakcji nadal stawia sobie za cel dostarczanie...
Tagi wpisu: , .

Media – czyli środki masowego przekazu

Media – czyli środki masowego przekazu Radio, telewizja, prasa czy też internet – to wszystko środki masowego przekazu informacji czyli jednym słowem media. Są to elementy kultury masowej. Mają wiele różnych funkcji i są też powszechnie nazywane czwartą władzą w demokracji. Media są niezwykle ważne bo kształtują społeczeństwo, mają ogromny wpływ na życie ludzi. I mamy do czynienia z ogromną liczbą mediów. Otaczają nas wszędzie. Można powiedzieć, że ludzie nie...
Tagi wpisu: , .

« Poprzednie wpisy