search slide
search slide
pages bottom

Reklama i jej rodzaje

Reklama i jej rodzaje

Oglądając telewizor, słuchając radia, czytając gazetę, serwując po sieci czy idąc chodnikiem, jesteśmy non stop nastawieni na ekspozycję reklamy. Reklama może być papierowa w gazecie, dźwiękowa w radiu, wizualna w Internecie czy może być w postaci dużego plakatu przy chodniku. Reklama jest komunikatem, który wiąże się z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu nakłonić słuchaczy do nabycia danego produkty czy skorzystania z określonej usługi. Reklama może być jawna albo może być może być kryptoreklamą. Reklama ma na celu oddziaływanie na odbiorcę, dlatego można spotkać się z różnymi jej formami. Czasami dlatego, zdarza się, że reklama może nas zszokować i bardzo poruszyć. Może również dotykać bardzo kontrowersyjnych problemów lub ukazywać coś w bardzo sporny, prowokujący sposób. Czy reklamy są tylko komercyjne? Reklamy mogą mieć charakter społeczny, ale także charakter polityczny. Początki reklamy można usytuować w czasach starożytnych, kiedy ludzie pisali napisy na ścianach kamiennych czy na ścianach budynków.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>