search slide
search slide
pages bottom

Wiadomości skrojone na odbiorcę

Wiadomości skrojone na odbiorcę

W mediach jest to, czego oczekują odbiorcy. Można się denerwować na uproszczanie rzeczywistości, spłycanie opisów czy nie poruszanie tematów naprawdę ważnych z punktu widzenia społecznego interesu. Kształt współczesnych mediów jest zdecydowanie inny niż przed laty. Dawniej w dużym stopniu były narzędziem władzy politycznej i podlegały cenzurze. Dzisiaj są od tego wolne, niemniej jednak nadal działają w oparciu o pewne cele. Współczesne media działają na wolnym rynku, ale to narzuca na nie obowiązek działania jak każde inne przedsiębiorstwo. A zatem media muszą zarabiać i walczyć o klientów, czytaj odbiorców. W przeciwnym wypadku zostaną pokonane przez konkurencje. Starają się zatem przyciągnąć uwagę każdego odbiorcy, a następnie ją utrzymać. Nie jest to proste, ponieważ liczba mediów chociażby na przestrzeni kilku ostatnich lat znacznie wzrosła. Odbiorcy szukają informacji najbardziej aktualnych, ale także najciekawiej przedstawionych. Ten ostatni warunek często wymaga posłużenia się mniej lub bardziej kontrowersyjnymi metodami informowania.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>